Dag 20 – Mål 2015

Mina mål för nästa år är att komma igång med agility och att fortsätta med utställningar. Jag kommer att gå olika kurser i bland annat vardagslydnad och säkert annat med. Jag har inga planer på att tävla i agility eller någon annan sport redan nästa år men man vet inte, vi kanske har väldiga framsteg inom sporterna så kan itne lova något. Ser i alla fall väldigt mycket fram emot nästa år och har höga förväntningar på alla framsteg vi kommer göra tillsammans!
 
Dag 1 – Presentation om mig 
Dag 2 – Presentation om hunden
Dag 3 – Berätta om hundrasen
Dag 4 – Varför har du hund?
Dag 5 – Andra husdjur?
Dag 6 – Renras eller blandras?
Dag 7 – Hundsport?
Dag 8 – Har hundar tävlat i?
Dag 9 – Viktiga egenskaper när du väljer hund
Dag 10 – Förebilder inom hund
Dag 11 – Hur valde du kennel?
Dag 12 – En ras du skulle vilja ha
Dag 13 – En ras du inte vill ha
Dag 14 – Det här älskar hunden
Dag 15 – Det här tycker inte hunden om
Dag 16 – Visa en rolig bild på  hunden
Dag 17 – Favoritminne med hunden
Dag 18 – Tik eller hane?
Dag 19 – Mål 2014
Dag 20 – Mål 2015



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AustralianBeauties

Bloggen handlar om mig och min Australian shepherd Leija!

RSS 2.0