Redo för utställning?

Jadu... Vi är redo när det kommer till allt som ska  med. Jag har ett jättefint koppel till Leija, och har köpt en bur till henne också så hon får lite lugn och ro på plats. Och jag vet var jag ska och har skrivit en checklista så jag inte glömmer något!
MEN Leija och jag är fortfarande inte redo att kliva in i ringen. Hon brukar vara ganska duktig när det kommer till att stå still men så fort hon fick på sig det nya kopplet så fokuserade hon bara på det. Och traven går väl inte så jättebra heller. Men som tur är så har vi några veckor på oss att träna järnet på just de sakerna. Ska be mamma med flera att pilla på Leija när jag träna så hon vänjer sig vid det också. Jag får inte ha så höga förväntningar på oss för det är första gången och det är mer ett träningstillfälle än något annat :) så önska oss lycka till!!!
Alexandra
2014-11-07 @ 00:57:10
URL: http://www.alexandrashunderi.blogspot.com

Det kommer gå fint!! :)

Emelie
2014-11-09 @ 16:39:05
URL: http://fames.se/bordercolliex2/

Ja deras hundar var lösa. Dessutom gick vi i ett område där det är naturreservat... Jag känner att det börjar bli tröttsamt nu med alla hundägare som inte förstår. Antar att du också mött några som varit lösa? :/

Svar: Nja inte så ofta men däremot har jag mött ägare som inte kan hantera sina hundar. Och inte bryr sig när en hund gör utfall.
Aussie Leija




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AustralianBeauties

Bloggen handlar om mig och min Australian shepherd Leija!

RSS 2.0