Typiskt...

Leija har varit dålig i magen i ett par dagar men konstigt nog bara på natten... Det är så att jag ger henne färskfoder och hennes kropp vill inte riktigt ta upp kalken så jag får tillsätta extra kalk. Plus att vi nu har bytt foder så hennes mage måste vänja sig. Men i alla fall så får hon kalk två av tre måltider vilket troligtvis har lett till att hon blev lös i magen på nattetid då hon inte fått kalk i kvällsmaten. Så nu har jag lagt till kalk i sista måltiden också plus att jag har bytt ut lite av maten till vom som hjälper till vid lös mage. Och ikväll såg allt bra ut, så nu hoppas jag att jag får sova inatt! 
Men typiskt nog så är det jah som mår dåligt nu. Beror troligtvis på att jag äter dåligt! Fy skäms på mig!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AustralianBeauties

Bloggen handlar om mig och min Australian shepherd Leija!

RSS 2.0