Vakthund!

Jag älskar att ha en vakthund! Hon är så söt när hon, för det mesta, tror att det är något farligt i närheten och hon försöker skydda mig. Hon tror sig se något som kan vara farligt och börjar frusta och ställa sig i försvarsställning vid mig för att hålla mig säker.
Hon skäller sällan utan frustar mest :) men ibland är det lite löjligt, jag tror nämligen att hon ser spöken. För hon kan bli lite på sin vakt när det är mörkt och hon hör något. Ibland frustar hon åt en mörk skepnad utomhus. En mörkklädd person som hon inte ser ansiktet på :p men nu när jag snart flyttat tillbaka till hemska eskilstuna så är det hemskt skönt att ha en hund som är på sin vakt när det är mörkt. Ingen går säker i Eskilstuna förutom förövarna...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AustralianBeauties

Bloggen handlar om mig och min Australian shepherd Leija!

RSS 2.0