Fy skäms på mig själv...

Jag känner mig ganska hopplös ibland, för att jag "misslyckas" med träningen med Leija... Men jag har insett att hon egentligen är otroligt duktig. Det är jag som är problemet! Jag hetsar upp mig hela tiden och då gör hon dåligt ifrån sig. Om jag behåller lugnet så är hon väldigt duktig! Och jag försöker verkligen tänka på det men medan vi håller på med träning så kan jag helt plötsligt bli stressad för att hon inte "fattar"... Och då går det riktigt mycket utför...
Skärpning på mig!

Leija är nu hela 7 månader och det blir vara mer jobb för mig framöver!!!
www.nouw.com/joachim
2015-01-23 @ 09:13:17

Men Elin då , värdelös är absolut det sista du är ju :) .. Hålla på med agility o så dära tar tid :) & inget som görs på en handvändning .. Tycker du är en grym tjej som har orken & uthålligheten & kjämpar på , men glöm inte heller samtidigt o ta det i din / eran egna takt så kommar det gå lysande för er båda :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

AustralianBeauties

Bloggen handlar om mig och min Australian shepherd Leija!

RSS 2.0